Crypto.com begint met uitrollen uitwisselingsplatform in de VS

Bitcoin Dogs Munt
S WERELDS EERSTE BITCOIN ICO PRESALE EINDIGT 15 MAART
Bitcoin Dogs Munt
S WERELDS EERSTE BITCOIN ICO PRESALE EINDIGT 15 MAART

Crypto.com begint met uitrollen uitwisselingsplatform in de VS

By Charles Thuo - Kort bericht

Crypto.com is begonnen met de uitrol van zijn crypto uitwisselingsplatform in de VS.

Na de aankondiging is het uitwisselingsplatform van crypto.com momenteel alleen beschikbaar voor institutionele gebruikers op de wachtlijst, aangezien het doorgaat met de uitrol die klaar staat om door te gaan voor het volgende paar, zodat meer gebruikers toegang krijgen.

Vanaf nu hebben alleen geselecteerde institutionele beleggers toegang tot het platform van de beurs, maar het Crypto.com-team werkt eraan om ervoor te zorgen dat het platform in de loop van de tijd meer handelaren en investeerders van dienst zal zijn.

Tijdens de aankondiging meldde de exchange dat zijn VIP-gebruikers exclusieve toegang zullen hebben tot marktinzichten, beloningen en verschillende evenementen, evenals exclusieve forums.

Kris Marszalek, CEO van Crypto.com, kon zijn vreugde niet verbergen toen hij de aankondiging van het uitrolproces benadrukte. Hij zei:

"We zijn verheugd om ons aanbod voor professionele handelaren uit te breiden naar de VS ,,, Crypto.com Exchange zal Amerikaanse institutionele beleggers ondersteunen tijdens deze eerste lanceringsfase. We kijken ernaar uit om het zo snel mogelijk voor iedereen uit te rollen."

Crypto.com steeds populairder

Het platform heeft enorme marketinginspanningen geleverd, vorige week heeft het een Non-Fungible Token (NFT) collectie uitgezonden met NBA-superster LeBron James.

Na de airdrop kreeg het platform een advertentie op Super Bowl waar 5.550 kijkers de collectie The Moment of Truth te zien kregen.

Bovendien werd vorig jaar de Crypto.com-uitwisseling ook geadverteerd door Matt Damon, een Hollywood-beroemdheid (acteur in de beroemde film Great Wall of China). De beroemdheid verscheen op televisiespots en op billboards in de advertentie die 'fortuin begunstigt de dapperen' benadrukte, maar deze kreeg gemengde reacties met personages uit South Park-afleveringen die de spot dreven met Matt Damon die in de advertentie verscheen.